6 Şubat 2015 Cuma

Kurt Baba Oyununu Oynuyoruzzz






                                                            KURT BABA OYUNU


Merhaba arkadaşlar..
  Kurt baba oyunu çocukların çok sevdiği ve eğlenerek oynadığı oyunlardan biridir.(bende oynarken ve oynatırken çokkkkkkkkkk eğleniyorum :))
    Kurt baba oyunu şarkılı bir oyundur.Öncelikle bütün çocuklar el ele tutuşup halka olurlar.Sayışarak içlerinden biri ebe seçilir ve ebe ortaya oturup başını eğer.Diğerleri el ele tutuşur bir şekilde etrafında dönmeye başlar ve bu şarkıyı söyler;


Ormanda gezerken
Kurt babaya rastlarken
Kurt baba kurt baba ne yapıyorsun?

diye dönerler.Ebe olan öğrenci cevaplar verir örneğin;


-yemek yiyorum
-hımm afiyet olsun
-uyuyorum
-iyi geceler
-bulaşık yıkıyorum
-kolay gelsin

gibi diyaloglar geçer arada.Her soruyu sormadan önce ebenin etrafında dönülür ve aynı şarkı tekrarlanır.Ebe en sonunda "sizi yemeye geliyorum" der ve öğrencileri kovalamaya başlar.Oyun sınıf içinde ya da bahçede oynanabilir.Umarım sizde oynarken çok eğlenirsiniz.Şimdiden iyi eğlenceler... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder